Programul De Digitalizare IMM-uri- Achizitii IT – Intre 20.000€ si 100.000€Fiinanțare nerambursabila pentru microintreprinderi, intreprinderi mici si mijlocii (IMM).

Fonduri europene pentru digitalizarea IMM-urilor

Acceseaza Programul De Digitalizare A IMM-urilor Cu Reiden Business Consulting! Inainte de a decide colaborarea cu noi, iti calculam punctajul pe care il poti inregistra si verificam eligibilitatea cheltuielilor gratuit!

Program Lansat In 15.02.2023 Pana In 30.06.2023!

Programul De Digitalizare permite obtinerea finantarii nerambursabile cuprinse intre 20.000 € si 100.000 €, in functie de categoria IMM-ului.

  1. Microintreprinderi – Finantare Nerambursabila Intre 20.000 si 30.000 €- Aport Beneficiar 10%
  2. Intreprinderi Mici – Finantare Nerambursabila Intre 20.000 si 50.000 € – Aport Beneficiar 10%
  3. Intreprinderi Mijlocii – Finantare Nerambursabila Intre 20.000 si 100.000 €- Aport Beneficiar 10%

Programul de Digitalizare a IMM-urilor, permite Achizitia De Calculatoare, Laptop-uri, Realizare Website, Servicii Cloud, Servicii De Hosting,  Domenii .Ro, Software, Retelistica.

Daca esti interesat De Programul De Finantare Nerambursabila ” Digitalizarea IMM-urilor”, asteptam  mesajul tau!  Te sunam in cel mult 24h!

    Firmele eligibile sunt:

    Pot accesa programul de Digitalizare, societatile care indeplinesc urmatoarele conditii:

    1. Sunt infiintate cel tarziu la data de 31.12.2021;
    2. Nu au avut activitatea intrerupta/suspendata in anul 2022;
    3. Au inregistrat profit din exploatare in anul 2021;
    4. Au calitatea de intreprinderi mici, mijlocii sau microintreprinderi (IMM-uri). Calitatea trebuie sa existe atat la data depunerii aplicatiei de proiect, cat si la data semnarii contractului de finantare;
    5. Se angajeaza sa suporte din resurse proprii cofinantarea de 10% peste suma acordata de minister;
    6. Nu desfasoara activitati cu produse cu caracter erotic sau obscen, activitati din domeniul jocurilor de noroc, precum si cele care contravin ordinii publice si/sau prevederilor legale in vigoare;
    7. Nu detin pagini web care contin acte sau materiale cu caracter obscen,
    8. Nu intra in categoria de “intreprinderi aflate in dificultate”,
    9. Nu se afla in stare de faliment, reorganizare judiciara, dizolvare, lichidare sau suspendare temporara a activitatii sau nu se afla in situatii similare in urma unei proceduri de aceeasi natura prevazute de legislatia sau de reglementarile nationale;
    10. Nu fac obiectul unui ordin de recuperare, in urma unei decizii privind declararea unui ajutor de stat ca fiind ilegal si/sau incompatibil cu piata comuna.
    11. Nu au legatura cu industria de tutun (productie, distributie, prelucrare si comert);
    12. Nu prevad clonarea in scopuri reproductive; nu desfasoara activitati destinate modificarii patrimoniului genetic al fiintei umane care ar putea face astfel de schimbari ereditare, activitati de creare a embrionilor umani exclusiv in scopul cercetarii sau in scopul obtinerii de celule stem, inclusiv de catre mijloace de transfer nuclear de celule somatice;
    13. Nu desfasoara activitati de jocuri de noroc (productie, constructie, distributie, prelucrare, comert sau software conex);
    14. Nu desfasoara comert sexual;
    15. Nu implica animale vii in scopuri experimentale si stiintifice in masura in care respectarea „Conventiei Consiliului Europei pentru protectia animalelor vertebrate utilizat in scopuri experimentale si in alte scopuri stiintifice ”nu poate fi garantata;
    16. Nu desfasoara activitati de dezvoltare imobiliara sau financiare, cum ar fi achizitionarea sau tranzactionarea cu instrumente financiare.
    17. Nu desfasoara activitati legate de exploatare/extractie, prelucrare, distributie, depozitare sau arderea combustibililor fosili solizi si a petrolului, precum si investitii legate de extractia gazelor.
    18. Solicita ajutor de minimi a carui valoare se incadreaza in limitele prevazute in ghidul solicitantului ( 20.000 – 100.000 Euro).

    Cere sa fii sunat de un consultant!

      Ce sume se pot accesa?

      Prin intermediul acestui program puteti solicita acordarea unei finantari nerambursabile cuprinsa intre 20.000 Euro 100.000 Euro in functie de categoria intreprinderii, astfel:

      • Microintreprindere – Intre 20.000 si 30.000 Euro – Aportul Beneficiarilor 10%
      • Intreprindere Mica – Intre 20.000 si 50.000 Euro – Aportul Beneficiarilor 10%
      • Intreprindere Mijlocie – Intre 20.000 si 100.000 Euro – Aportul Beneficiarilor 10%

      Ce se poate achizitiona?

      Cheltuieli eligibile in cadrul programului Digitalizarea IMM-urilor:

      1. Achizitia de servicii de consiliere/analiza pentru identificarea solutiilor tehnice de care are nevoie IMM-ul;
      2. Achizitii de echipamente hardware TIC – TIC – Tehnologia informatiilor si comunicatiilor: Sisteme desktop + periferice, laptopuri + periferice, tablete, telefoane;
      3. Achizitia de echipamente pentru automatizari si robotica integrate cu solutii digitale si a altor dispozitive si echipamente aferente, inclusiv pentru E-commerce, iot (Internet of Things), tehnologii blockchain etc., precum si cheltuieli de instalare, configurare si punere in functiune;
      4. Achizitia de dispozitive sau sisteme interconectate numite dispozitive „inteligente” sau sisteme „inteligente” care colecteaza si fac schimb de date si care pot fi monitorizate sau controlate de la distanta prin Internet, prin software pe orice fel de computere, smartphone-uri sau prin interfete precum comenzi montate pe perete ( Iot – Internet of Things );
      5. Cheltuieli aferente realizarii retelei LAN Wi-Fi;
      6. Achizitionarea sau dezvoltarea si/sau adaptarea aplicatiilor/licentelor software, cheltuieli pentru configurarea si implementarea bazelor de date, migrarea si integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiara, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistica, cheltuieli pentru:
      7. Implementarea RPA (Robotic Process Automation),
      8. Achizitia de softuri ERP (Enterprise Resource Planning – reprezinta unul sau mai multe seturi de aplicatii software care integreaza si proceseaza informatii pentru diverse functiuni/ departamente din cadrul intreprinderii. Produsele ERP integreaza informatii referitoare la planificare, aprovizionare, vanzari, marketing, financiar si resurse umane. Sistemele ERP au urmatoarele caracteristici: sunt proiectate pentru un mediu client – server (traditional sau web – based); integreaza majoritatea proceselor intreprinderii; prelucreaza marea majoritate a tranzactiilor la nivelul intreprinderii (organizatiei); utilizeaza baze de date care stocheaza fiecare informatie doar o singura data; permite accesul la date in timp real;),
      9. Achizitia de soft CRM (Customer Relationship Mangement – Customer Relationship Management este o metodologie de management care plaseaza clientul in centrul activitatii de afaceri, in baza unei utilizari intensive a tehnologiilor informationale pentru a colecta, integra, procesa si analiza informatiile legate de clienti;),
      10. Pentru sisteme IOT (Internet of Things) si AI (Artificial Intelligence – sisteme care utilizeaza tehnologii precum: explorarea si analizarea unor cantitati mari de date text nestructurate, viziune computerizata, recunoasterea vorbirii, generarea limbajului natural, invatarea automata, invatarea profunda pentru a culege si/sau utiliza date pentru a prezice, recomanda sau decide, cu diferite niveluri de autonomie, cea mai buna actiune pentru atingerea unor obiective specifice),
      11. Achizitia de tehnologii blockchain, solutii E-Commerce etc. Si integrarea acestora in BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul;
      12. Cheltuieli aferente achizitionarii unui website de prezentare a companiei;
      13. Cheltuieli aferente achizitionarii/inchirierii pe perioada de implementare si durabilitate a proiectului, a unui nume de domeniu nou;
      14. Cheltuieli cu servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hartie in digital indexabil;
      15. Cheltuieli aferente achizitiilor de servicii de tip Cloud Computing (ansamblu distribuit de servicii de calcul, aplicatii, acces la informatii si stocare de date, fara ca utilizatorul sa aiba nevoie sa cunoasca amplasarea si configuratia fizica a sistemelor care furnizeaza aceste servicii) pe perioada de implementare si durabilitate a proiectului;
      16. Cheltuieli aferente achizitionarii de servicii pentru consolidarea securitatii cibernetice aplicabile pentru software/gazduire/retele, pe perioada de implementare si durabilitate a proiectului;
      17. Cheltuieli cu serviciile pentru auditare tehnica IT (elaborare raport tehnic IT); Entitatile care furnizeaza astfel de servicii nu pot avea calitatea de furnizori si pentru alte cheltuieli eligibile in cadrul unui proiect;
      18. Cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC (cheltuiala obligatorie in procent de maxim 10% din valoarea finantata). In cadrul acestei categorii de cheltuieli vor fi cuprinse obligatoriu si cursuri in domeniul IT pentru persoanele responsabile cu conducerea si controlul intreprinderii, cursuri care sa aiba rolul de a-i ajuta pe acestia sa constientizeze rolul digitalizarii in cresterea unei intreprinderi;Cursurile de competente digitale trebuie sa fie acreditate Autoritatea Nationala pentru Calificari sau /si cu recunoastere nationala/ internationala etc
      Interesat de Fonduri europene pentru digitalizarea IMM-urilor?  Trimite-ne mesajul tau!  Te sunam in cel mult 24h!

        Conditii Implementare

        La finalul implementarii proiectului beneficiarul se angajeaza sa atinga minim 6 dintre criteriile de intensitate digitala, conform Indicelui economiei si societatii digitale (DESI), respectiv sa devina o intreprindere:

        1. In care mai mult de 50% dintre persoanele angajate folosesc computere cu acces la internet in scopuri de afaceri (cate un user diferit pentru fiecare angajat care utilizeaza computerul);
        2. Care utilizeaza un pachet software ERP pentru a partaja informatii intre diferite zone functionale comerciale;
        3. Care detine viteza maxima de download contractata a celei mai rapide conexiuni de internet la linie fixa de cel putin 30 mb/s;
        4. In care vanzarile on-line au reprezentat mai mult de 1% din cifra de afaceri totala si vanzarile web catre consumatori privati (b2c) mai mult de 10% din vanzarile web (raportat la perioada de depunere a proiectului);
        5. Utilizeaza IOT;
        6. Utilizeaza cel putin o retea sociala (intreprinderile care folosesc retelele sunt considerate cele care au un profil de utilizator, un cont sau o licenta de utilizator in functie de cerintele si tipul de social media; intreprinderile care platesc exclusiv pentru postarea de reclame (anunturi banner) fie direct catre proprietarul retelei sociale (de exemplu, Facebook, tweeter etc.), fie indirect prin intermediul intreprinderilor care ofera servicii online pentru postarea automata a mesajelor publicitare pe retelele sociale (de exemplu, sokule etc.) Sunt excluse pentru acest criteriu);
        7. Utilizeaza CRM;
        8. Cumpara servicii cloud computing sofisticate sau intermediare (este un model care permite oricand, convenabil si/sau la cerere acces prin retea la un grup partajat de resurse de calcul configurabile – de ex. Retele, servere, stocare, aplicatii si servicii – care pot fi rapid furnizate si lansate cu un efort minim de management sau cu o interactiune minima de la un furnizor de servicii. Exista trei modele de servicii de servicii de cloud computing: software ca serviciu (saas), platforma ca serviciu (paas) si infrastructura ca un serviciu (iaas));
        9. Utilizeaza tehnologia de AI;
        10. Cumpara servicii de cloud computing utilizate pe internet;
        11. Realizeaza vanzari prin comert electronic de cel putin 1% din total vanzari (in vanzarile de bunuri sau servicii prin comert electronic, comanda este plasata prin site-uri web, aplicatii sau mesaje de tip edi1 prin metode special concepute pentru a primi comenzi. Plata se poate face online sau offline. Comertul electronic nu include comenzile scrise prin e-mail);
        12. Utilizeaza doua sau mai multe retele sociale.

        Acest indicator trebuie mentinut pe toata durata proiectului – 1 an de implementare si 5 ani de monitorizare.

        Cele 6 criterii DESI, minim de indeplinit, sunt aferente proiectului de digitalizare si trebuie asociate elementelor de cost din bugetul proiectului, indiferent de numarul de criterii DESI pe care firma le indeplineste la momentul depunerii proiectului. 

        Beneficiarii vor prezenta la ultima Cerere de transfer un Raportul tehnic IT intocmit de un auditor independent/ entitate care are ca domeniu principal de activitate consultanta in tehnologia informatiei si care va certifica faptul ca implementarea proiectului a condus la indeplinirea criteriilor DESI asumate prin proiect.

        Activitatea pentru care se solicita finantare trebuie sa fie aferenta unui cod CAEN autorizat la data de 31 decembrie 2021 pe intreprindere, nu pe locatia/ locatiile de implementare.

        Proiectul se poate implementa in una sau mai multe locatii de implementare din aceeasi regiune, pentru care la data depunerii proiectului, codul CAEN este autorizat.

        Reiden Business Consulting se ocupa de Elaborarea – Implementarea si Monitorizarea Proiectului pentru o perioada de 5 ani de zile!

        Interesat de Fonduri europene pentru digitalizarea IMM-urilor?  Trimite-ne mesajul tau!  Te sunam in cel mult 24h!

          Lista Codurilor Caen Ne-Eligibile:

          ATENTIE! 

          NU sunt eligibile pentru a accesa programul Digitalizarea IMM_urilor societatile care au desfasurat in ultimul an fiscal activitati autorizate (asa cum rezulta din situatiile financiare aferente anului 2021 in domeniile din urmatoarele clase CAEN:

          5829 – Activitati de editare a altor produse software;

          6201 – Activitati de realizare a software-ului la comanda (software orientat client);

          6202 – Activitati de consultanta in tehnologia informatiei;

          6203 – Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul;

          6209 – Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei;

          6311 – Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe

          6312 – Activitati ale portalurilor web;

          6399 – Alte activitati de servicii informationale n.c.a.;

          NU sunt eligibile pentru a accesa programul Digitalizarea IMM_urilor societatile care activeaza in sectoarele pescuitului si acvaculturii, in domeniul productiei primare de produse agricole, in sectorul prelucrarii si comercializarii produselor agricole, in domeniul exportului catre terti sau catre alte state membre, utilizarea preferentiala a produselor nationale fata de cele din import sau in domeniul transportului rutier de marfuri.

          Un solicitant care isi desfasoara activitatea atat in sectoare/domenii eligibile, cat si in sectoare/domenii neeligibile, poate beneficia de finantare pentru domeniile de activitate eligibile, cu conditia prezentarii documentelor contabile care atesta separarea evidentei acestor activitati, ca urmare a semnarii contractului de finantare.

          Un solicitant care are autorizate coduri CAEN specifice IT poate beneficia de finantare pentru domeniile de activitate eligibile, cu conditia asumarii printr-o declaratie ca va prezenta un raport/ adresa intocmita de un expert contabil – membru CECAR sau auditor financiar CAFR, care va certifica ca firma nu a avut incasari din activitatile specifice codurilor CAEN enumerate, conform situatiilor financiare aferente anului 2021, in etapa de contractare a proiectului.

          CUM va putem ajuta?

          Va sprijinim in identificarea programului de finantare adecvat nevoilor  dumneavoastra.

          Elaboram planul de afaceri si cererea de finantare.

          Implementam proiectul si realizam monitorizarea acestuia pe o perioada cuprinsa intre 3 si 5 ani de zile.

          Noi – livram Excelenta!

          Daca esti interesat de acest program de finantare nerambursabila, trimite-ne mesajul tau!

            Call Now Button